Sabtu, 18 Juli 2015

Bread, Love and Dreams






Profile :
Drama: Bread, Love and Dreams (English title) / King of Baking, Kim Tak-Goo (literal title)
Revised romanization: Jeppangwang Kim Tak Goo
Hangul: 제빵왕 김탁구
Director: Lee Jung-Sub
Writer: Kang Eun-Kyung
Network: KBS2
Episodes: 30
Release Date: June 9 - September 16, 2010
Runtime: Wednesday & Thursday 21:55
Language: Korean
Country: South Korea

Cast :

Bread Love Dreams-Yoon Si-Yoon.jpg Bread Love Dreams-Ju Won.jpg Bread Love Dreams-Lee Young-A.jpg Bread Love Dreams-Eugene.jpg
Yoon Si-Yoon Joo Won Lee Young-Ah Eugene
Kim Tak-Goo Ku Ma-Joon Yang Mi-Soon Shin Yu-Kyung
Bread Love Dreams-Jeon Kwang-Leol.jpg Bread Love Dreams-Jeon In-Hwa.jpg Bread Love Dreams-Jeong Seong-Mo.jpg Bread Love Dreams-Jeong Hye-Seon.jpg
Jeon Kwang-Leol Jeon In-Hwa Jeong Seong-Mo Jung Hye-Sun
Koo Il-Joong Seo In-Suk Han Seung-Jae Mrs. Hong
Bread Love Dreams-Jeon Mi-Seon.jpg Bread Love Dreams-Jang Hang-Seon.jpg Bread Love Dreams-Park Sang-Myeon.jpg Bread Love and Dreams-Choi Ja-Hye.jpg
Jeon Mi-Sun Jang Hang-Seon Park Sang-Myeon Choi Ja-Hye
Kim Mi-Soon Pal-Bong Yang In-Mok Koo Ja-Kyung
Bread Love and Dreams-Choi Yoon-Young.jpg Bread Love and Dreams-Hwang Mi-Seon.jpg Bread Love and Dreams-Lee Han-Wi .jpg Bread Love and Dreams-Park Seong-Woong.jpg Bread Love and Dreams-Park Yong-Jin.jpg
Choi Yoon-Young Hwang Mi-Seon Lee Han-Wi Park Sung-Woong Park Yong-Jin
Koo Ja-Rim Oh Young-Ja Heo Kap-Soo Jo Jin-Goo Go Jae-Bok


Soundtract:
1.         Bada - Only One Person download l lirik
2.      Code V - Now Go And See download l lirik
3.      Eru - Dear Love download l lirik
4.      Joo Won - My Love download l lirik
5.      KCM Feat. Soul Dive - Love You To Death  download l lirik
6.      Kyu Hyun (Super Junior) - Hope is a Dream That Doesn't Sleep download l lirik
7.       Lee Seung Chul - That Person download l lirik
8.      Lee Young Ah - That's Love download l lirik
9.      Michelle Yoo Jin - For Me download l lirik
10.    V.O.S - At The End Of The Day download l lirik
11.       Yoon Shi Yoon - Only You  download l lirik

Cara download di Soundcloud : disini


Tidak ada komentar:

Posting Komentar